دیابت و کلیه بیماری با فشار خون بالا 23 سال می توانید آن را به خوبی کنترل
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیابت و کلیه بیماری با فشار خون بالا 23 سال می توانید آن را به خوبی کنترل

دیابت و بیماری کلیه مبتلا به فشار خون بالا 23 سال می توانید آن را به خوبی کنترل شده؟ در واقع، بله، اگر شما می توانید درمان به موقع دریافت کنید. داستان واقعی زیر به شما بیشتر در مورد آن بگویید.
نام بیمار: HENGKY ARIFIN
سن: 56
جنسیت: مرد
محل تولد: جاکارتا اندونزی
وضعیت تاهل: متاهل
او شده است از دیابت 20 سال و خون بالا 23 سال درد و رنج. 4 سال پیش سطح کراتینین که از بالای دروازه. در بیمارستان محلی خود هیچ درمان خوبی برای کنترل بیماری او وجود دارد، بنابراین او در 2014 اوت 11 به چین آمد به دنبال برای درمان بیشتر است. پس از 28 روز درمان بیماری خود می رود مداوم، تا او به شهر خود با برخی از داروهای خانگی برای تحکیم اثر درمانی.
قبل از اینکه او به بیمارستان ما بستری در، او تورم بود در هر دو اندام تحتانی و او حتی نمی تواند توسط خود راه رفتن. فشار خون او بالا تا 160 / 100mmHg، قند خون به سطح بالا به 8.5mmol / L و کراتینین سرم سطح 306umol / L، protein2 +. با توجه به شرایط خود، دکتر ما را یک برنامه درمانی و برنامه رژیم غذایی برای او.
طرح درمان: او برخی از داروها را برای کاهش سطوح بالای فشار خون و قند خون. سپس او پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که یکی از درمان های منحصر به فرد از بیمارستان ما و اثر خوب در درمان بیماری کلیه را. این می تواند عملکرد کلیه های ترویج گردش خون را بهبود بخشد و تعمیر کلیه های آسیب دیده. علاوه بر این، آن را نیز می توانید کلیه ها و اندام های دیگر از آسیب بیشتر محافظت می کند.
برنامه رژیم غذایی: کم نمک، کم چربی، پروتئین با کیفیت بالا و پورین کم
پس از 28 روز درمان، کسانی که علائم ناشی از بیماری کلیوی مانند تورم در اندام و protein2 + ناپدید شده اند. آزمون نشان می دهد فراز فشار خون به 120/80، فراز سطح قند خون به 4.6mmol / L، فراز کراتینین سرم به 203umol / L.
من می دانم که اگر او می تواند داروهای خانگی اصرار و نگه داشتن عادت زندگی سالم و رژیم غذایی، او دارای یک زندگی با کیفیت و دیگر با بیماری خود زندگی می کنند.
اگر شما هر گونه کمک در درمان دیابت با بیماری کلیوی باید، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: